sennenaktiviteter

Alla inlägg under december 2015

Av södra norrland - 6 december 2015 20:03

 Hej!
Ja då kan vi lägga ännu en sennentermin till handlingarna, för andra året i rad så träffades vi i en skog nära mej för att klura på lite buslätta frågor ( jag har förstått att alla inte håller med mig där men sitter man på facit så är det faktiskt både självklart och buslätt ! )
  
Min medhjälpare   
      
Gruppbild dagen till ära, det anslöt några till fikat som inte kunde vara med på promenaden, ju fler vi är tillsammans ........  
              
Jag tog täten tillsammans med Lukas och smet iväg hem för att förbereda fikat.
    
Köket bjöd på skinkmacka, köttbullar, både av älg och nöt med sås och potatis, glögg & pepparkakor och nåt sött till kaffet.
     

Huset fullt, men det finns plats för fler!
Rättning av frågeslinga och priser till alla, precis som det ska vara!
Så nu har vi några träffar att beta av under 2016 innan det är dags för avslutning igen!
Gott slut på 2015 och jag hoppas att vi syns på alla träffar 2016, bara jag får klart med mitt schema så kommer datum för vårteminen.
Om jag inte missminner mig så tog jag över som aktivitetsombud 2010, vill minnas att Lukas var valp när vi letade platser att vara på, så om ni vill och orkar så tuffar jag på i några år till som det känns nu.
Jag har lagt ner projektet " tjata för att folk ska komma" ni som kommer ni kommer, vi försöker variera träffarna för att det ska bli intressant och oavsett vilket tema vi har så kan vi alltid byta erfarenheter oss hundägare emellan om allt mellan himmel och jord.
Så du som inte har varit på någon träff än kan väl sikta in dej på 2016, alla är välkomna, det här är ingen kompisklubb, dom flesta av oss umgås inte annars utan träffas en gång i månaden för att vi har Berner Sennen som gemensamt intresse, naturligvis är andra sennenraser oxå välkomna men i dagsläget vet jag inte av någon i vårt område.
Så tänk inte att du inte känner någon, alla känner alla när vi har en berner i kopplet   
Väl mött 2016 !
/ AC

Presentation


aktivitetsombud Sundsvall:
AnnCatrin Uppfeldt
Sundsvall
073/ 840 24 90

medhjälpare
Ulrika Hansson
Kovland
070/ 345 72 70

mailadress

Svenska sennenhundklubben

     
Träffarna ordnas i SSHK regi
och vänder sig till våra medlemmar i klubben.
Du är varmt välkommen att besöka en träff innan du blir medlem.
Ett medlemsskap kostar 
300 kr/ år
mer information finns på
http://www.sshk.a.se/

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

SSHK

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


  


  



  


  


 

 

 


 

  


  

 

 

 

 

  


     


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

                           

 

           

 

   

 

 

 

       

 

           

   
   


Skapa flashcards